| ||||
|
Креативні соціальні акції: визначення та впровадження в УкраїніУ співпраці з Мережею Глобального договору ООН в Україні, корпоративним фондом «Чернігівхімволокно», Софіївським парком, Уманським національним університетом садівництва, Інститутом філософії НАН України, галереєю «КалитаАртКлуб», а також компаніями SUN InBev Україна, KPMG Україна, ICC Ltd., METRO Україна та Microsoft Україна, Ліга впровадила на практиці поняття КСА у Чернігові, Умані й Києві у 2009, 2011, 2013 та 2015 роках. Тут приведено лише фрагмент публікації, її повний текст ви знайдете за посиланням нижче. Що таке «креативна соціальна акція»? Креативна соціальна акція (скорочено КСА) тут — доступ до неперервного навчання та співпраці у сфері культури з акцентом на цільовій группі(-ах) заходу, що проводиться протягом обмеженого періоду. Поняття КСА охоплює три основні сфери: культура (включно з культурними та креативними індустріями), неперервне навчання (з акцентом на неформальне та спонтанне навчання), та встановлення ділових зв'язків і контактів. Термін «креативна соціальна акція» має наступні складові: Культурні індустрії — такі, що виробляють та поширюють товари або послуги, які на час їх розробки мають деякий специфічний атрибут, модель використання або призначення, що втілюють або передають форми культурного самовираження незалежно від їх ринкової вартості. Неперервне навчання — сукупність навчання у тій чи іншій формі, отриманого протягом життя з метою покращення знань, навичок/компетенцій та/або кваліфікацій з власних, суспільних та/або професійних причин (Європейський центр з розвитку професійної освіти, 2003 р). Європейський центр з розвитку професійної освіти виділяє три види навчання: формальне, неформальне та спонтанне. Креативні соціальні акції проводять у формі неформальної або вільної освітньої діяльності для дорослих. Під час таких акцій використовують наступні освітні методики: розповідь (іноді використовують термін «сторітеллінг») і візуалізація у вигляді презентацій, практичних семінарів, спостережень, ділових ігор, аналізу практичних ситуацій і т.д. Встановлення ділових контактів (або нетворкінг) — взаємодія з іншими людьми з метою обміну інформацією та встановлення контактів для професійних та суспільних цілей. Існує багато технік нетворкінгу, за допомогою яких організатори КСА можуть допомогти учасникам поспілкуватися з іншими людьми у рамках таких заходів. Креативна соціальна акція може бути зосереджена на різних цільових аудиторіях: наприклад, жінки-професіонали та підприємці, суспільні лідери, мистецькі куратори, працівники сфери культури та науки, представники маргінальних груп тощо; а також зацікавлених особах та організаціях (НУО, комерційні організації, посадові особи, неурядові аналітичні центри і т.д.) Фото: українська НУО «Жіноча професійна ліга» Креативна соціальна акція (КСА) Ліги — Творча еко-поїздка до м. Чернігів (2009 р.) Культурна складова КСА 2009 року полягала, серед іншого, у екскурсії містом, яку проводив палко захоплений своєю справою екскурсовод. Учасники КСА відвідали Історичний музей, Спасо-Преображенський та Борисоглібський собори, Дім полкової канцелярії, а також побачили гармати XVII-XVIII століття, кургани, Червоний міст, церкву Михайла та Федора, Чорну могилу, центральну площу та Антоніївські печери. За сприяння чільника Чернігівського житлово-комунального господарства Вадима Антошина, гості змогли насолодитися «співучим фонтаном». Для ознайомлення з організаційною культурою SUN InBev Україна для учасників КСА була проведена оглядова екскурсія по підприємству, яка також включала дегустацію пива, виробленого компанією в Чернігові. Креативна соціальна акція Ліги «Фруктовий тур Київ-Умань-Київ» (2011 р) Більше фото за посиланням:
|
|
|