| ||||
|
Оновлення у розділі сайту "Навчання та Освіти Дорослих"30.05.2019 Автори:
Аналітична записка підготовлена під егідою Української сторони Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС (УС ПГС) за сприяння Європейського Союзу і Міжнародного фонду «Відродження» у рамках проекту «Громадська синергія» . Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю авторського колективу і не обов'язково відображає точку зору Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження». Жіноча Професійна Ліга та Інститут професійних кваліфікацій входять до складу робочих груп УС ПГС, лідери яких започаткували у квітні 2018 неформальну ініціативу «Партнерство з навчання дорослих». У рамках співпраці був розроблений аналітичний звіт дослідження (жовтень 2018 р.) з теми політики навчання дорослих в Україні, який представляє собою аналіз вітчизняних і європейських політик у сфері освіти і навчання дорослих за певний період часу. Наводиться аналіз комплексу міжнародних зобов'язань України, які також впливають на активізацію розроблення і впровадження політики освіти і навчання дорослих в країні. Рекомендації та варіанти щодо нової політики навчання дорослих, як на національному, так і місцевому рівні, а також гендерної рівності в українській політиці навчання і освіти дорослих, які були запропоновані авторами дослідження (Колишко Родіон, Лазоренко Олена. Аналітичний звіт "Якою має бути політика навчання дорослих в Україні?"- Київ, «Проект «Громадська синергія» , 2018. – 52с), були обговорені з зацікавленими сторонами, серед якихгромадські експерти з організацій громадянського суспільства, які входять до робочих груп УС ПГС з Києва, Львова, Житомиру, Хмельницького, Бахмату, Кременчука, і представники органів влади, під час практичного семінару 24 вересня 2018 «Політика навчання дорослих як шлях реалізації євроінтеграції України та Цілі Сталого Розвитку № 4» у м. Києві. Звіт практичного семінару 24.09.18 онлайн , фото на Facebook сторінці та його відео на YouTube каналі. Підготовлені у 2019 англомовні версії короткого звіту практичного семінару, які оприлюднені на сайті організаторів та кампанії ООН щодо Глобального Дня Сталого Розвитку (Global Day to #Act4SDGs) і короткий огляд аналітичного звіту дослідження (Olena Lazorenko, Rodion Kolysko. What adult learning policy should be in Ukraine? – Kyiv, 2019). Основні напрацювання цієї аналітичної записки були представлені О. Лазоренко та Р. Колишко у березні 2019 під час засідання робочої групи МОН України з розроблення проекту Закону України «Про освіту дорослих» у Києві. На громадських засадах у травні 2019 розроблений тематичний звіт англійською мовою до ООН Форуму високого рівня (HLPF) під назвою League of Professional Women Thematic Report on SDG4- Education 2030. Input to HLPF 2019:Ukraine (on base Paragraph 89 from 2030 Agenda) - Kyiv, 2019 |
|