Посібник розрахований на тих, хто цікавиться концепцією корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), взаємодією бізнесу з громадянським суспільством та державою, потребує додаткової інформації про створення і розбудову КСВ стратегії комерційними структурами. У виборі основних тем для включення до брошури керувалися ідеєю надати лаконічні відповіді на актуальні і дискусійні питання: що таке КСВ? який зиск дає її впровадження у бізнес практику? які перші кроки потрібно зробити, щоб розробити стратегію з КСВ тощо.
Брошура буде у нагоді насамперед керівникам підприємств, компаній, банків, головам департаментів з стратегічного розвитку та корпоративного управління, зв`язкам з громадськістю, менеджерам з стратегічних комунікацій, маркетингу, управління персоналом компаній, а також керівникам бізнес асоціацій та некомерційних організацій, професійним консультантам, інвесторам, керівникам державних установ, діяльність яких спрямована на соціальну, економічну і екологічну політику.
Здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.
Сформульовані тут позиції є точкою зору їх авторів та подаються в авторській редакції. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США. Автори не претендують на вичерпність подачі інформації та рекомендацій. Втім надані матеріали спираються на вітчизняну ділову практику і напрацювання міжнародних організацій.
Безкоштовне розповсюдження друкованої версії закінчено у жовтні 2008 р. Обмежена кількість друкованих примірників доступна для членів і консультантів мережі Ліги.