 |

|  |   | Аналітичний звіт «Якою має бути політика навчання дорослих в Україні?» |
 |
Р.Колишко, О.Лазоренко. Аналітичний звіт «Якою має бути політика навчання дорослих в Україні?» - К., 2018. - 52с.
Навчання у дорослому віці, набуття нових знань, вмінь , компетенції – є суттєво важливою складовою у системі навчання протягом життя, адже це впливає на конкурентоспроможність особистості, шанси на її працевлаштування, захист її соціальних прав і громадянських свобод. Навчання для дорослих розуміється як використання усіх форм освіти на усіх рівнях, які дозволяють дорослим особам із закінченою формальною освітою отримати нові компетенції або ж поглибити професійні знання та навички. Аналітична доповідь «Якою має бути політика навчання дорослих в Україні?» ставить за мету описати проблемні питання та запропонувати варіанти створення та розбудови політики освіти та навчання дорослих в Україні.
| |  | 
|  |