Посібник разрахований на тих, хто цікавиться концепцією корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), взаємодією бізнеса з громадянським суспільством та державою, потребує додаткової інформації про створення і розбудову КСВ стратегії комерційними структурами.
У виборі основних тем для включення до брошури керувалися ідеєю надати лаконічні відповіді на актуальні і дискусійні питання: Що таке КСВ? Який зиск дає її впровадження у бізнес практику? Які перші кроки потрібно зробити, щоб розробити стратегію з КСВ тощо.
Брошура буде у нагоді насамперед керівникам підприємств, компаній, банків, головам департаментів стратегічного розвитку та корпоративного управління, зв`язкам з громадськістю, менеджерам зі стратегічних комунікацій, маркетингу, управління персоналом компаній, а також керівникам бізнес асоціацій та некомерційних організацій, професійним консультантам, інвесторам, керівникам державних установ, діяльність яких спрямована на соціальну, економічну і екологічну політику.
Здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні та Надра Банку.
Демоверсія буде розміщена на сайті у травні 2008р. у розділі «КСВ проекти». Друкована версія публікації буде розповсюджуватися для партнерів Ліги та організаціям, які взяли участь у проекті.
Про презентацію книги буде повідомлено додатково.